Ota yhteyttä
Kuinka voin ottaa yhteyttä teihin?
Toivottavasti olet löytänyt vastauksen kysymyksiisi Asiakaspalvelu-sivultamme, mutta jos tarvitset vielä apua tai haluat lähettää terveiset meille, käytä tällä sivulta löytyvää yhteydenottolomaketta.
*Olethan yhteydessä vain yhtä kanavaa pitkin, koska yhteydenotto useiden kanavien kautta samaa kyselyä varten voi viivästyttää vastausaikaa sinulle ja muille asiakkaille.
Mitä tietoja minun tulisi kertoa teille?
Sisällytä yhteydenottoon mahdollisimman paljon tietoja, esim. Tilausnumero (#100012345), sähköpostiosoite, yksityiskohtainen kuvaus jne. Tämän avulla voimme vastata kysymyksiisi mahdollisimman nopeasti.
Huomio:
Huomioithan, että lähetysseurannan aktivoiminen voi kestää 1-3 arkipäivää. Tämä johtuu siitä, että seurantakoodi aktivoidaan, kun paketti on saapunut toimittajan lajittelukeskukseen. Ota yhteyttä, jos seurantapäivitys on kestänyt yli kolme työpäivää.
Yhteydenottolomake:
Puh: 010 322 9337 (Ma-pe 9-15, hinta 8,4snt/min)